herm...slame sbln aku ade kat mktb,bnyk aktiviti yg tlh dadkn..
tp x der bkti la nak tnjk..
hahaha..
sory la yerk..
first hari bumi..
kitwng form 5 ade prade..
wat la costum sume la kan...hahaha..
best kowt...
tema utk 504,"fire and ice"..
idea si ily...
tp kls lain buat gmpk la...
semua kls gmpk la sng citer..
hahaha...(sory,gmbr x der)
second,kem tamat lathn..
pergh..
nsb baik la sehri jew..
klu 2 or 3,mati aku..hahaha..
bkn ape..
spnjg mase nak wat 'rocall'...
tension lak aku..
yg pngakp lg x leh blah..wat prsmbhn kbdyaan psl tarian lucah..
hahaha..
x der la..gurau jew..
bkn ape...
lg dier tu jew yg agk '.....' skt...
bkn main ssh lg nak cari lg tu...hahaha..
org yg b'kblhn jew blh cari lg tu..
hahaha...
overall,bomba mng...polis manage dpt 4 kowt hamper...
igt la..
haha...
sbnrnye nak ltk video kawat..
tp x der skg..
lain kali arr...
time kawat tu la yg plg best..
moment yg best sgt2..
and the last time kitwng kawat...
pasni dah x der...
hahaha...
sbnrnye bnyk lg citer yg aku nak kongsi..
tp,x igt la...
pastu skg ni smue sbk psl PLKN..
hahaha..
aku nak kate kisah tu ade la..
hahaha...
tp klu dah dpt,reda jew la..
nak wat camne..
hahaha...
hahaha..
sory la yerk..
first hari bumi..
kitwng form 5 ade prade..
wat la costum sume la kan...hahaha..
best kowt...
tema utk 504,"fire and ice"..
idea si ily...
tp kls lain buat gmpk la...
semua kls gmpk la sng citer..
hahaha...(sory,gmbr x der)
second,kem tamat lathn..
pergh..
nsb baik la sehri jew..
klu 2 or 3,mati aku..hahaha..
bkn ape..
spnjg mase nak wat 'rocall'...
tension lak aku..
yg pngakp lg x leh blah..wat prsmbhn kbdyaan psl tarian lucah..
hahaha..
x der la..gurau jew..
bkn ape...
lg dier tu jew yg agk '.....' skt...
bkn main ssh lg nak cari lg tu...hahaha..
org yg b'kblhn jew blh cari lg tu..
hahaha...
overall,bomba mng...polis manage dpt 4 kowt hamper...
igt la..
haha...
tp x der skg..
lain kali arr...
time kawat tu la yg plg best..
moment yg best sgt2..
and the last time kitwng kawat...
pasni dah x der...
hahaha...
sbnrnye bnyk lg citer yg aku nak kongsi..
tp,x igt la...
pastu skg ni smue sbk psl PLKN..
hahaha..
aku nak kate kisah tu ade la..
hahaha...
tp klu dah dpt,reda jew la..
nak wat camne..
hahaha...
No comments:
Post a Comment