ok ok..
it's time to me to say goodbye for all my friends..
slamt b'cuti..
gnekanlah cuti kowng ni dgn elok yerk..
pstikan blk skol nnti x der yg cacat...
btol kan niat kowng nak blaja..
tu yg plg pentg..(ceh poyo jew)
yg nak PMR,prepare la..
yg PSM pon same..
hahah..
k la..
tata...
slamt b'cuti..
gnekanlah cuti kowng ni dgn elok yerk..
pstikan blk skol nnti x der yg cacat...
btol kan niat kowng nak blaja..
tu yg plg pentg..(ceh poyo jew)
yg nak PMR,prepare la..
yg PSM pon same..
hahah..
k la..
tata...
wassalam..
.jpg)
No comments:
Post a Comment